W ostatnim czasie na lekcjach języka polskiego uczniowie klasy 7b omawiali przypowieści biblijne.
Sposobem na powtórzenie poznanego materiału była planszowa gra przestrzenna. Planszę stanowiła podłoga, na której naklejono kolorowe kartki z pytaniami. Zadaniem uczniów było dotarcie do mety. Pytania dotyczyły właśnie omawianego zagadnienia oraz zagadnień językowych. Kilka dyspozycji odnosiło się do ćwiczeń ruchowych.
Gra okazała się dobrą metodą na usystematyzowanie materiału, a także zaktywizowała uczniów do świetnej zabawy.
Sposobem na powtórzenie poznanego materiału była planszowa gra przestrzenna. Planszę stanowiła podłoga, na której naklejono kolorowe kartki z pytaniami. Zadaniem uczniów było dotarcie do mety. Pytania dotyczyły właśnie omawianego zagadnienia oraz zagadnień językowych. Kilka dyspozycji odnosiło się do ćwiczeń ruchowych.
Gra okazała się dobrą metodą na usystematyzowanie materiału, a także zaktywizowała uczniów do świetnej zabawy.
Beata Szejgiec