W bieżącym roku szkolnym na zajęciach edukacji informatycznej w klasach pierwszych, zgodnie z zapisami w podstawie programowej, wprowadzane są elementy kodowania i programowania w oparciu o innowację pedagogiczną "Kodowanie - nauka przez zabawę w klasach I-III".
Podczas lekcji uczniowie wykorzystują różnorodne pomoce i narzędzia dydaktyczne, m.in. matę edukacyjną "Mistrzów Kodowania", tablety i aplikacje tabletowe, ozoboty, puzzle czy krążki edukacyjne, kolorowe kubki. Pracując często w grupach rozwijają umiejętności społeczne jak również logiczne myślenie, analizowanie sytuacji problemowych, kreatywność i pomysłowość.
Podczas lekcji uczniowie wykorzystują różnorodne pomoce i narzędzia dydaktyczne, m.in. matę edukacyjną "Mistrzów Kodowania", tablety i aplikacje tabletowe, ozoboty, puzzle czy krążki edukacyjne, kolorowe kubki. Pracując często w grupach rozwijają umiejętności społeczne jak również logiczne myślenie, analizowanie sytuacji problemowych, kreatywność i pomysłowość.
W I semestrze uczestniczyliśmy w różnorodnych akcjach i przedsięwzięciach takich jak:
- "Uczymy dzieci programować" - ogólnopolski program edukacyjny - II edycja
- Międzynarodowy Dzień Kropki
- Code Week
- Wyzwanie - "100-lecie Odzyskania Niepodległości z Uczymy dzieci programować - podzielmy się radością kodowania"
- Dzień Pluszowego Misia
- Hour of code
- Dzień Babci i Dziadka
- Dzień Bezpiecznego Internetu - DBI 2019