W bieżącym roku szkolnym w klasie III C, podczas zajęć komputerowych, kontynuowana jest realizacja innowacji pedagogicznej - „Kodowanie – nauka przez zabawę w klasach I-III” związanej z wprowadzaniem elementów programowania i kodowania, w której przewidywane efekty dla uczniów to:
- Kształcenie postawy badacza i odkrywcy poprzez rozwiązywanie problemów
- Rozwijanie logicznego i analitycznego myślenia
- Wzrost samooceny i kreatywności uczniów
- Rozwijanie umiejętności społecznych – komunikacji i współpracy w grupie.
- wirtualną matę edukacyjną
- aplikację tabletową Scratch Junior
- aplikację Scratch
- roboty - Ozoboty
Wzięliśmy udział w ogólnopolskich i międzynarodowych akcjach takich jak:
- "Uczymy dzieci programować" - II edycja
- Dzień Kropki
- Code Week
- Wyzwanie - "100-lecie Odzyskania Niepodległości z Uczymy dzieci programować - podzielmy się radością kodowania"
- Dzień Pluszowego Misia
- Hour of code
- Dzień Bezpiecznego Internetu - DBI 2019
