4 maja w klasie IC odbyły się kolejne zajęcia w ramach innowacji pedagogicznej. Tym razem uczniowie poznawali Polskę i jej sąsiadów. Uczyli się wskazywać kierunki na mapie.
Na początku wspólnie ułożyliśmy kontur Polski według instrukcji z podanymi współrzędnymi, potem zaznaczyliśmy morze i góry. Pracując w grupach, z puzzli ułożyliśmy flagi państw sąsiadujących, a z rozsypanki sylabowej ich nazwy.
Następnie, odgadując ze zdjęć jakie miasta przedstawiają, wskazaliśmy je na mapie: Lublin, Warszawa, Kraków i Gdańsk. Kolejne zadnie polegało na zakodowaniu drogi maskotki - lubelskiego koziołka z Lublina do Gdańska.
Na zakończenie uzupełnialiśmy, już indywidualnie, dyktando graficzne według podanej instrukcji. Efektem był rysunek orzełka - naszego symbolu narodowego.
Na początku wspólnie ułożyliśmy kontur Polski według instrukcji z podanymi współrzędnymi, potem zaznaczyliśmy morze i góry. Pracując w grupach, z puzzli ułożyliśmy flagi państw sąsiadujących, a z rozsypanki sylabowej ich nazwy.
Następnie, odgadując ze zdjęć jakie miasta przedstawiają, wskazaliśmy je na mapie: Lublin, Warszawa, Kraków i Gdańsk. Kolejne zadnie polegało na zakodowaniu drogi maskotki - lubelskiego koziołka z Lublina do Gdańska.
Na zakończenie uzupełnialiśmy, już indywidualnie, dyktando graficzne według podanej instrukcji. Efektem był rysunek orzełka - naszego symbolu narodowego.